Meest verkocht in onze gezondheidsshop
Laatse Blog Post
Katholieke onderzoekers hebben een andere belangrijke reden gevonden om veel groenten en fruit eten:” Ze helpen kanker te bestrijden”. De Katholieke Universiteit van Otago, publiceerde in het internationale tijdschrift voor Kanker een onderzoek waarin ze aantonen dat vitamine C kanker helpt voorkomen en de groei van kankercellen kan afremmen. Lees verder...















